jemput follow :)

Thursday, January 10, 2013

kuruskan muka dengan FELLINA INCHLOSS

salam semua :)

                 Harini masih lagi entry yang sama, iaitu lotion FELLINA INCHLOSS. Yeahh..nak cerita lagi kehebatan lotion ni. Nak tau apa ? haa..Sape yang nak bentuk muka yang cantik ? dagu yang runcing, pipi yang montok, bentuk muka seperti sibujur sirih, dan, tanpa sebarang pembedahan plastik seperti orang2 korea tu ha. I ada jawapannya. Hanya dengan lotion FELLINA INCHLOSS, dalam masa beberapa minggu, anda akan memiliki bentuk muka seperti yang di idam-idamkan. Best tak ? best tak ? hehe. Okey ni tak tipu tau. Memang betul2 terjadi. Mungkin ramai yang tak percaya, yelah, tak kan dengan sapu lotion kat muka je dah boleh kuruskan muka yang tembams-tembams tu kan. Tapi percayalah. Di bawah ini I serta kan gambar Puan Felinna pemilik lotion ini yang dah buktikan keberkesanan lotion ini serta testimoni lain yang dah berjaya..

bukti pertama lotion dapat runcingkan muka :)

bukti kedua lotion dapat runcingkan muka :)
bukti ke 3

bukti ke 4

bukti ke 5
bukti ke 6

Tips sapuan inchloss di muka ! Harus baca ok, boleh jgk kalau nak apply bila nk cuci muka atau pakai apa2 krim. Bila da baca kena order okay, pm utk order yaaa..hihi

Petua Urutan Kulit Muka Sentiasa Tegang

KAEDAH 1

- Untuk mengelakkan pipi anda menggeleber ke bawah, pastikan setiap kali anda menyapu krim ke muka, sapukan ke arah telinga/45darjah ke atas. Lakukan sapuan ini seperti satu urutan. Ulang beberapa kali. Ketika menyapu bedak juga hendaklah menggunakan cara sapuan seperti ini supaya serbuk bedak tidak tersumbat pada liang roma muka. Kalau tersumbat, alamat la... Jerawat senang tumbuh merata2...

KAEDAH 2

- Ketika menyapu krim di dahi, urutkan kulit dahi ke atas dan ke arah anak rambut. Ia boleh mengelakkan kedutan di muka. InsyaAllah

KAEDAH 3
- Untuk mengelakkan dan menghilangkan double-chin/dagu berlapis, petua ini amatlah mujarab untuk dilakukan. Sapukan inchloss SUPERB di bahagian bawah dagu dan urut ke luar dagu dengan menggunakan hujung2 jari di belah tapak tangan. Urut beberapa kali sehinggalah anda rasa puas hati. Jangan sampai melecet dah la. Ok, berkesan ke x? jom cuba malam ni. hihi.




Harga ? 
hanya rm75 sebotol (SM) and rm80 (SS), free postage !

Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan lotion ajaib inchloss ini, atau mempunyai sebarang pertanyaan boleh hubungi :


emel: misz_laily91@yahoo.com


Beauty.Style.Makeup :)


6 comments:

  1. Sapu di seluruh muka, muka tk rosak ke biji2?

    ReplyDelete
  2. Sapu di seluruh muka, muka tk rosak ke biji2?

    ReplyDelete
  3. sapu bahagian pipi je..xrosak pon dear :)

    ReplyDelete
  4. Perkongsian yang sangat menarik. Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Nk order tp mcm mana??tiada numbe contact

    ReplyDelete